دسته‌بندی نشده

منبع آب پلی اتیلن موثر ترین راه افزایش فشار آب در ساختمان ها

افزایش فشار آب در ساختمان ها

هر یک از ما تجربه کمبود فشار آب هنگام شستشو و یا استحمام را داشته ایم. این مشکلی است که در بسیاری از ساختمان ها به خصوص در خانه هایی که در طبقات بالا تر قرار دارند دیده می شود. خوشبختانه روش های کارآمدی برای رفع این مشکل وجود دارد و به واقع می توان از پیش نسبت به پیشگیری از افت فشار آب در ساختمان ها، اقدام کرد. در صورتی که انتخاب درستی از مخزن آب داشته باشید، می توانید موضوع افت فشار آب در ساختمان ها را رفع کرده و با تعبیه پمپ آب یا قرار دادن تانکر آب پلاستیکی در پشت بام، در آخرین طبقه نیز فشار مناسبی داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم راه حل قطعی افزایش فشار آب در ساختمان ها چیست و باید چه کارهایی را انجام داد.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

استفاده از مخزن آب پلی اتیلن یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از افت فشار آب و افزایش فشار آب در ساختمان ها است. به واقع به این ترتیب می توانید به طور کلی ماجرا را از بنیاد منتفی کنید، اما در ادامه ببینیم دلایل افت فشار آب در چرخه مصرف یک ساختمان چیست و چطور می توان برای رفع اصولی آن اقدامات لازم را انجام داد.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

علت افت فشار آب در منازل

علت کمبود فشار آب در منازل دو عامل است، که یکی از عوامل مربوط به بیرون ساختمان می شود مثل کاهش فشار آب شهری لوله های ورودی به داخل ساختمان است که علت آن کمبود آب ذخیره شده شهری است، که می توان با داشتن منبع آب پلی اتیلن به رفع نسبی این مشکل کمک کرد.

عامل دیگر کمبود فشار آب در منازل تعداد بالای واحد های ساکن در ساختمان است که موجب می شود میزان فشار آب ورودی به هر واحد کم باشد، که به راحتی قابل حل است. برای حل مشکلات بالا می توان با تهیه تانکر آب برای ساختمان می توان این مشکل را تا حدودی برطرف نمود. به گونه ای که با تهیه پمپ آب و یک منبع آب پلی اتیلن می توانید مشکل کاهش فشار آب ساختمان را رفع کنید.

روش های اقتصادی برای افزایش فشار آب در منازل

روش اول پیشنهادی این است:

 بررسی کنید که کمبود فشار آب در کل ساختمان است یا فقط واحد شما دچار این مشکل است؟ بررسی کنید که فشار آب گرم مشکل دارد یا فشار آب سرد هم دچار مشکل شده است؟ اگر فقط فشار آب گرم منزل شما کم شده است احتمال زیاد لوله های پکیج یا آبگرمکن شما رسوب گرفته است و یا نشتی دارد و باید آنها را تعمیر کنید.

یکی دیگر از عوامل افت فشار آب چکه کردن و یا وجود نشتی در لوله ها می باشد، برای فهمیدن این که نشتی وجود دارد یا خیر، می توانید تمامی شیر های آب را ببندید و کنتور را چک کنید اگر نشتی وجود نداشته باشد پروانه کنتور نمی چرخد درغیر از این صورت لوله های ساختمان دچار پوسیدگی شدند و نیاز به تعویض لوله های آب دارید با تعویض لو له های پوسیده مشکل افت فشار برطرف می شود.

رسوب داخل لوله ها به خصوص آب گرم یکی از مشکلات شایعی است که باعث افت فشار آب گرم منازل می شود، که به راحتی می توانید با انواع سختی گیر و یا همان رسوب گیر های مختلف موجود در بازار این مشکل را در ساختمان برطرف کنید. در نظر داشته باشید لوله های گالوانیزه بیشترین مقدار رسوب در آنها ذخیره می شود که بهتر است بجای آن از لوله های پلیمری استفاده کنید.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

دو روش برای افزایش فشار آب در ساختمان ها

برای بسیاری از ساختمان ها که مشکل افت فشار آب وجود دارد دو روش زیر بسیار موثر است و امروزه در بسیاری از منازل از آنها استفاده می شود. یکی استفاده از منبع آب پلی اتیلن و پمپ آب در طبقات پایین و دیگری استفاده از منبع آب پلی اتیلن در پشت بام منازل است. با استفاده از یک منبع آب پلی اتیلن و پمپ آب می توانید سیستم جلوگیری از افت فشار آب داخل ساختمان داشته باشید که به راحتی می توانید این تجهیزات را فراهم کنید و نصب کنید این سیستم باعث می شود تا در ساختمان هایی که حجم آب لوله کشی استانداردی ندارند مشکل افت فشار آب برطرف شود.

سیستم های افزایش فشار آب در ساختمان ها

سه نوع سیستم افزایش فشار آب داریم یکی از آن ها پمپاژ آب از سطح زمین یا منبع آب پلی اتیلن زیر زمین به منبع آب پلی اتیلن سقفی است، نوع دیگر سیستم افزایش فشار آب، پمپاژ از منبع آب پلی اتیلن ذخیره سازی جاذبه به منبع فشار آبی که با استفاده از فشار هوا برای تامین فشار آب بهره می گیرد. نوع دیگر سیستم افزایش فشار آب استفاده از پمپ های تقویت است.

حجم مناسب منبع آب پلی اتیلنی را چطور محاسبه کنیم؟

حجم مناسب منبع آب پلی اتیلن به عنوان ذخیره ساز آب برای ساختمان باید حداقل1000 لیتر باشد. اگر ساختمان با تعداد واحد زیاد و یا جمعیت ساکنین ساختمان زیاد باشد باید از منبع آب پلی اتیلن با حجم بیشتری استفاده کنید. از انواع منبع آب پلی اتیلن که می توانید برای ذخیره سازی آب از آن استفاده کنید منبع آب افقی، منبع آب عمودی، منبع آب انبساط، منبع آب مکعبی، منبع آب زیر پله ای و… می باشد.

افزایش فشار آب در ساختمان هاوب سایت مخزن آبی

وب سایت مخزن آبی با هدف فروش انواع مخازن پلی اتیلنی و تانکر های پلاستیکی برای ذخیره سازی آب و مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین ارائه پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در خدمت شماست. تمامی محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد می باشند و در فروشگاه سایت مخزن آبی تمامی محصولات ما با کیفیت بالا تولید شده و از مواد درجه یک می باشند.

محصولات ما دارای 60 ماه گارانتی می باشند و مزیت ما نسبت به دیگران ارسال آسان مخزن پلی اتیلن به تمام نقاط کشور و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

شما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مخازن آب پلی اتیلن و خرید مخازن پلی اتیلنی به صورت آنلاین و تحویل فوری آن از ما راهنمایی کسب کنید.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =