افزایش فشار آب در ساختمان ها

استحکام تانکر آب پلی اتیلن و مخازن پلی اتیلن

اگر به هر دلیلی نیاز به خرید تانکر آب پلاستیکی دارید، لازم است که اصول و نکات مهمی را در خرید آن در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم و حائز اهمیت استحکام و دوام تانکر آب پلی اتیلن و مخازن آب هستند. به همین ترتیب لازم به ذکر است که مواد ذخیره شده در تانکر آب پلی اتیلن یکی از مواردی است که در طول عمر و استحکام مخزن نقش موثر دارد.

 همچنین محل نصب مخزن آب پلی اتیلن یکی دیگر از عوامل موثر در استحکام منبع آب می باشد. تراز بودن سطح زیر مخزن آب در طول عمر مخزن آب بسیار نقش دارد زیرا در صورتی که زیر سطح محل نصب مخزن تراز نباشد بعد از پر شدن مخزن سنگین شدن مخزن باعث می شود تا در نقاطی خاص که هموار نیست به دیواره های تانکر آب پلی اتیلن فشار وارد شود و در آن نقطه دچار سوراخ شدگی یا ترکیدگی مخزن شود.

اگر شما تانکر آب پلی اتیلن را در فضای باز نگهداری می کنید، در نظر داشته باشید که در معرض هوا و عوامل محیط مثل تابش نور خورشید، دمای بسیار سرد یا بسیار گرم، در بعضی از فصول یخ زدگی تانکر آب پلی اتیلن را مشاهده می کنیم.

تمامی عوامل محیطی با استحکام و دوام تانکر آب پلی اتیلن ارتباط مستقیمی دارد. در شرایطی که هوا بسیار گرم است باید از سایه بان استفاده کرد تا تابش نور خورشید و اشعه های آن موجب کم شدن استحکام تانکر آب پلی اتیلن جلوگیری شود، و در زمستان که هوا سرد می شود و دمای هوا به شدت کاهش پیدا می کند باید سایه بان را برداشت تا نور آفتاب باعث گرم شدن تانکر آب پلی اتیلن شود و از یخ زدگی تانکر جلوگیری شود.

استحکام تانکر آب پلی اتیلن

جدا از استحکام و محافظت از تانکر آب پلی اتیلن باید در نظر بگیرید که دمای مناسب برای سیالات ذخیره شده در مخزن نیز بسیار اهمیت دارد.

مواد اولیه در ساخت تانکر آب پلی اتیلن و نقش آن در استحکام مخزن

یکی از مواردی که در استحکام مخزن آب تاثیر دارد مواد اولیه به کار رفته در تولید تانکر آب پلاستیکی می باشد، به همین دلیل استحکام تمامی مخازن آب با هم یکسان نیست.

مخازنی که از مواد اولیه دارای مواد بازیافتی باشند مقاومت و استحکام آنها در برابر افزایش و کاهش دما متفاوت است.

آب بعد از یخ زدگی حدود 10 درصد افزایش حجم دارد که این افزایش حجم باعث فشار به دیواره های تانکر آب پلی اتیلن می شود، زمانی که مخزن پر از آّب نباشد صدمه ای به مخزن آب نمی رسد زیرا فضای خالی درون تانکر آب پلی اتیلن وجود دارد.

فقط امکان دارد به لوله ها و اتصالات هنگام یخ زدگی آسیب وارد شود و باعث ترکیدگی لوله ها شود. برای نصب اتصالات یک نکته بسیار مهم این است که زمانی که میخواهید اتصالات را نصب کنید، دقت کنید تا فاصله های نصب لوله ها با هم نزدیک نباشد زیرا وقتی مخازن آب پر می شوند
بیشترین فشار به دیواره ها وارد می شود.

 در صورتی که شما لوله های اتصال را نزدیک به هم تعبیه کنید استحکام مخزن کاهش می یابد و در زمان پر بودن مخزن این امر موجب کاهش مضاعف استحکام مخزن آب می شود.

برای جلوگیری از یخ زدگی تانکر آب پلی اتیلن یک راه مناسب دیگر نصب این مخازن در اتاقک ها و یا در فضا های بسته می باشد.

استحکام تانکر آب پلی اتیلن در گرما

آیا مخازن آب در گرما از استحکام کافی برخوردار هستند؟ باید بگوییم مخازن پلی اتیلن نسبت به دیگر مخازن از مقاومت خوبی برخوردار هستند، بسته به
مقدار حجم تانکر آب پلی اتیلن استحکام آنها در دمای بالا مختلف است. در کل استحکام مخزن پلی اتیلنی ناشی از ساختار مولکولی است که این امر موجب می شود تا با افزایش حرارت دمای بدنه مخازن پلاستیکی از مقاومت آن کاسته شود.

مخزن پلی اتیلنی مناسب برای دماهای کمتر از 65 و 70 درجه سانتی گراد می باشد.

استحکام تانکر آب پلی اتیلن

آیا مقاومت و استحکام تانکر آب پلی اتیلن تک لایه کمتر از مخازن سه لایه است؟

باید بگوییم خیر، مخازن پلی اتیلن تک لایه و چند لایه همگی از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار هستند، تنها تفاوت تانکر آب پلی اتیلن تک لایه و چند لایه وجود لایه ای است که آمیخته به رنگ هایی است تا از  تابش نور خورشید به داخل مخزن آب جلوگیری کند و مانع از رشد جلبک شود.

پس می توان به این صورت گفت که استحکام و مقاومت مخازن تک لایه با چند لایه یکسان است و تنها تفاوت آنها ضد باکتری بودن مخازن چند لایه می باشد.

سایت مخزن آبی با هدف فروش انواع مخزن آب پلی اتیلن و تانکر های پلاستیکی برای ذخیره سازی آب و مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین ارائه پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در خدمت شماست.  تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی مخزن آبی دارای گواهینامه استاندارد می باشند و در این فروشگاه تمامی محصولات ما با کیفیت بالا تولید شده و از مواد درجه یک می باشند.

محصولات مخزن آبی دارای 60 ماه گارانتی می باشند و مزیت این فروشگاه نسبت به دیگر فروشندگان محصولات پلی اتیلنی ارسال آسان مخزن پلی اتیلن به تمام نقاط کشور و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. شما می توانید با شماره تماس های فروشگاه ارتباط بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مخازن آب پلی اتیلن و خرید مخازن پلی اتیلنی به صورت آنلاین و تحویل فوری آن از کارشناسان راهنمایی کسب کنید.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

منبع آب پلی اتیلن موثر ترین راه افزایش فشار آب در ساختمان ها

هر یک از ما تجربه کمبود فشار آب هنگام شستشو و یا استحمام را داشته ایم. این مشکلی است که در بسیاری از ساختمان ها به خصوص در خانه هایی که در طبقات بالا تر قرار دارند دیده می شود. خوشبختانه روش های کارآمدی برای رفع این مشکل وجود دارد و به واقع می توان از پیش نسبت به پیشگیری از افت فشار آب در ساختمان ها، اقدام کرد. در صورتی که انتخاب درستی از مخزن آب داشته باشید، می توانید موضوع افت فشار آب در ساختمان ها را رفع کرده و با تعبیه پمپ آب یا قرار دادن تانکر آب پلاستیکی در پشت بام، در آخرین طبقه نیز فشار مناسبی داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم راه حل قطعی افزایش فشار آب در ساختمان ها چیست و باید چه کارهایی را انجام داد.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

استفاده از مخزن آب پلی اتیلن یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از افت فشار آب و افزایش فشار آب در ساختمان ها است. به واقع به این ترتیب می توانید به طور کلی ماجرا را از بنیاد منتفی کنید، اما در ادامه ببینیم دلایل افت فشار آب در چرخه مصرف یک ساختمان چیست و چطور می توان برای رفع اصولی آن اقدامات لازم را انجام داد.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

علت افت فشار آب در منازل

علت کمبود فشار آب در منازل دو عامل است، که یکی از عوامل مربوط به بیرون ساختمان می شود مثل کاهش فشار آب شهری لوله های ورودی به داخل ساختمان است که علت آن کمبود آب ذخیره شده شهری است، که می توان با داشتن منبع آب پلی اتیلن به رفع نسبی این مشکل کمک کرد.

عامل دیگر کمبود فشار آب در منازل تعداد بالای واحد های ساکن در ساختمان است که موجب می شود میزان فشار آب ورودی به هر واحد کم باشد، که به راحتی قابل حل است. برای حل مشکلات بالا می توان با تهیه تانکر آب برای ساختمان می توان این مشکل را تا حدودی برطرف نمود. به گونه ای که با تهیه پمپ آب و یک منبع آب پلی اتیلن می توانید مشکل کاهش فشار آب ساختمان را رفع کنید.

روش های اقتصادی برای افزایش فشار آب در منازل

روش اول پیشنهادی این است:

 بررسی کنید که کمبود فشار آب در کل ساختمان است یا فقط واحد شما دچار این مشکل است؟ بررسی کنید که فشار آب گرم مشکل دارد یا فشار آب سرد هم دچار مشکل شده است؟ اگر فقط فشار آب گرم منزل شما کم شده است احتمال زیاد لوله های پکیج یا آبگرمکن شما رسوب گرفته است و یا نشتی دارد و باید آنها را تعمیر کنید.

یکی دیگر از عوامل افت فشار آب چکه کردن و یا وجود نشتی در لوله ها می باشد، برای فهمیدن این که نشتی وجود دارد یا خیر، می توانید تمامی شیر های آب را ببندید و کنتور را چک کنید اگر نشتی وجود نداشته باشد پروانه کنتور نمی چرخد درغیر از این صورت لوله های ساختمان دچار پوسیدگی شدند و نیاز به تعویض لوله های آب دارید با تعویض لو له های پوسیده مشکل افت فشار برطرف می شود.

رسوب داخل لوله ها به خصوص آب گرم یکی از مشکلات شایعی است که باعث افت فشار آب گرم منازل می شود، که به راحتی می توانید با انواع سختی گیر و یا همان رسوب گیر های مختلف موجود در بازار این مشکل را در ساختمان برطرف کنید. در نظر داشته باشید لوله های گالوانیزه بیشترین مقدار رسوب در آنها ذخیره می شود که بهتر است بجای آن از لوله های پلیمری استفاده کنید.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

دو روش برای افزایش فشار آب در ساختمان ها

برای بسیاری از ساختمان ها که مشکل افت فشار آب وجود دارد دو روش زیر بسیار موثر است و امروزه در بسیاری از منازل از آنها استفاده می شود. یکی استفاده از منبع آب پلی اتیلن و پمپ آب در طبقات پایین و دیگری استفاده از منبع آب پلی اتیلن در پشت بام منازل است. با استفاده از یک منبع آب پلی اتیلن و پمپ آب می توانید سیستم جلوگیری از افت فشار آب داخل ساختمان داشته باشید که به راحتی می توانید این تجهیزات را فراهم کنید و نصب کنید این سیستم باعث می شود تا در ساختمان هایی که حجم آب لوله کشی استانداردی ندارند مشکل افت فشار آب برطرف شود.

سیستم های افزایش فشار آب در ساختمان ها

سه نوع سیستم افزایش فشار آب داریم یکی از آن ها پمپاژ آب از سطح زمین یا منبع آب پلی اتیلن زیر زمین به منبع آب پلی اتیلن سقفی است، نوع دیگر سیستم افزایش فشار آب، پمپاژ از منبع آب پلی اتیلن ذخیره سازی جاذبه به منبع فشار آبی که با استفاده از فشار هوا برای تامین فشار آب بهره می گیرد. نوع دیگر سیستم افزایش فشار آب استفاده از پمپ های تقویت است.

حجم مناسب منبع آب پلی اتیلنی را چطور محاسبه کنیم؟

حجم مناسب منبع آب پلی اتیلن به عنوان ذخیره ساز آب برای ساختمان باید حداقل1000 لیتر باشد. اگر ساختمان با تعداد واحد زیاد و یا جمعیت ساکنین ساختمان زیاد باشد باید از منبع آب پلی اتیلن با حجم بیشتری استفاده کنید. از انواع منبع آب پلی اتیلن که می توانید برای ذخیره سازی آب از آن استفاده کنید منبع آب افقی، منبع آب عمودی، منبع آب انبساط، منبع آب مکعبی، منبع آب زیر پله ای و… می باشد.

افزایش فشار آب در ساختمان هاوب سایت مخزن آبی

وب سایت مخزن آبی با هدف فروش انواع مخازن پلی اتیلنی و تانکر های پلاستیکی برای ذخیره سازی آب و مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین ارائه پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در خدمت شماست. تمامی محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد می باشند و در فروشگاه سایت مخزن آبی تمامی محصولات ما با کیفیت بالا تولید شده و از مواد درجه یک می باشند.

محصولات ما دارای 60 ماه گارانتی می باشند و مزیت ما نسبت به دیگران ارسال آسان مخزن پلی اتیلن به تمام نقاط کشور و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

شما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مخازن آب پلی اتیلن و خرید مخازن پلی اتیلنی به صورت آنلاین و تحویل فوری آن از ما راهنمایی کسب کنید.

افزایش فشار آب در ساختمان ها

سایت مخزن آبی و معرفی محصولات مختلف آن

سایت مخزن آبی با ارائه و فروش محصولات با کیفیت مخزن آبی و تانکر پلاستیکی و انواع مخازن و وان های حمام پلاستیکی در نظر دارد که به شما عزیزان اطلاعات مفیدی در این زمینه ها ارائه دهد.

مخزن آبی و مخزن آب پلی اتیلن افقی و عمودی

در سایت مخزن آبی مخزن افقی و عمودی به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه، و چهار و پنج لایه فوم دار به صورت سفارشی ارائه می شود.مخزن آبی در رنگ های متنوع امکان تولید دارند از جمله رنگ های مشکی، سبز، سفید، زرد، آبی و قرمز می باشد.

مخزن آب پلی اتیلن افقی و عمودی کاربرد های مختلفی دارند، از جمله

1 برای نگهداری ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2 ذخیره آب برای کشاورزی

3 ذخیره آب برای آتش نشانی

4 ذخیره دیگر سیالات سازگار با مخزن افقی و عمودی پلی اتیلن

تفاوت مخزن آب افقی با مخزن آب عمودی

تفاوت مخزن آبی افقی با مخزن آبی عمودی تنها در شکل ظاهری آن می باشد. مخزن آبی عمودی یک مخزن استوانه ای به صورت ایستاده است ولی مخزن آبی افقی یک مخزن استوانه ای به صورت خوابیده است. که این تفاوت باعث شده به دلیل بیشتر شدن استحکام مخازن افقی، زیرا وزن بیشتری باید تحمل کنند سنگین تر هستند و این امر موجب بیشتر شدن قیمت این مخازن شده است.

مخزن آبی کتابی و آسان رو

یکی از مخازنی که امروزه کاربرد زیادی در مصارف صنعتی و خانگی دارد مخازن آسان رو و مخازن کتابی هستند.این مخازن برای استفاده در فضاهای کوچک و محدود کاربرد دارد و می توان برای افزایش حجم این مخازن کتابی را به صورت سری به هم متصل کنیم و به حجم آب ذخیره شده افزود.از این مخازن در کنار دیوار ها و پارکینگ ها و …استفاده کرد.

مخزن سپتیک

مخزن سپتیک برای کاهش میزان آلایندگی فاضلاب و جلوگیری از انتشار آلودگی در مناطقی که شبکه ی فاضلاب وجود ندارد، کاربرد دارد.
مخزن سپتیک به دلیل بدنه ی بسیار مقاوم و آب بندی کامل امکان دفن در زیر زمین را دارد و حتی چند سال بعد از دفن در زیر زمین، امکان جابجایی دارد و بهره برداری از آن، به دلیل داشتن شیر تخلیه بسیار آسان می باشد.

مخزن آبی نیسانی

مخازن نیسانی برای نگهداری انواع مایعات برای حمل و نقل توسط انواع وانت و نیسان بار استفاده می شوند.  بدنه ی تمامی مخازنی که در سایت مخزن آبی به فروش می رسند، دارای ریب می باشد که باعث بالا رفتن کیفیت و زیبایی این مخازن شده است. مواد اولیه پلیمری به کار رفته در مخازن باعث حفظ کیفیت رنگ و مزه آب، در برابر اشعه مخرب ماورای بنفش نورخورشید، برای طولانی مدت می شود.

 

مخزن آبی و وان حمام پلاستیکی

در گذشته از وان های حمام سرامیکی استفاده می شد ولی امروزه به دلیل مزایای زیاد، کاربرد وان های حمام پلاستیکی بیشتر شده است.

از مزایای وان های حمام پلی اتیلن می توان گفت سبکی و قیمت مناسب، قابلیت جابجایی آسان آن و همچنین عدم نیاز به نصب و راه اندازی آسان و مقاوم در برابر فشار آب و مقاوم در برابر پوسیدگی و حفظ طولانی دمای آب را نام برد.

انواع وان حمام پلاستیکی که در سایت مخزن آبی ارائه می شود

وان حمام پلاستیکی بزرگ که با ابعاد 158سانت طول و 69 سانت عرض آن می باشد و ارتفاع  46 سانت آب در آن قرار می گیرد.

وان حمام پلاستیکی کوچک که با ابعاد 126سانت طول و 69 سانت عرض آن می باشد و ارتفاع 46 سانت آب در آن قرار می گیرد.

استخر کودک که در رنگ های آبی و قرمز موجود است و ارتفاع آن 60 سانت و قطر داخلی آن 204 سانت می باشد.

جنس این وان حمام پلاستیکی از جنس تشت های پلاستیکی بزرگ است و مانند وان های سرامیکی سطح درخشان ندارد.

مخزن انبساط

کاربرد مخازن انبساط، در صنایع ساختمانی است و کارکرد مخزن انبساط به گونه ای است که فشار زیاد
مایعات گرم شده را تعدیل کرده و کاهش فشار مایعات در گردش سیستم های حرارتی را جبران می کند.
مخازن انبساط در لیتراژهای 60 تا 200 لیتری موجود است.

مخزن زیر پله ای

مخزن زیر پله ای یکی از مخازن ذخیره سازی آب و سیالاتی است که چگالی نزدیک به چگالی آب داشته باشند. این نوع مخازن در زیر پله ها مناسب است که فضای کافی برای منبع آب است واز فضای موجود به صورت بهینه استفاده می شود.

 

مخزن آبی مکعبی

مخازن مکعبی نوع دیگر از مخازن آب است که جهت نصب در مکان های مختلف، مناسب هستند و مصارف خانگی و صنعتی دارند، نصب اتصالات به بخشی از بدنه مخازن مکعبی بسیار ساده و آسان بوده و با گردبر نجاری ( ابزار مناسب) امکان پذیر است.

این مخازن به صورت تک لایه دو لایه و چند لایه موجود هستند.

از ویژگی های تمامی مخازن پلی اتیلن ارائه شده در سایت مخزن آبی

1 ضد زنگ بودن و ضد خوردگی مخزن پلی اتیلن

2 بهداشتی بودن مخزن پلی اتیلن

3 نصب آسان اتصالات به مخزن پلی اتیلنی

4 مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالای مخزن پلی اتیلنی

5 ذخیره آب آشامیدنی بهداشتی بدون تغییر در طعم و رنگ و مزه آب در مخزن پلی اتیلن

6 قیمت اقتصادی و به صرفه مخزن پلی اتیلن

7 ضد جلبک بودن تانکر های آب پلی اتیلنی دولایه و سه لایه و چند لایه و فوم دار

8 قابلیت جابجایی آسان مخزن پلی اتیلن

9 قابلیت آسان نظافت و تمیز کردن درون مخزن آّب

10 دارای 60 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

11 استفاده از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت در تولید مخزن آب پلی اتیلن از دیگر محصولات ارائه شده در سایت مخزن آبی می توان به مخزن بیضی، قیفی، کلر زنی، سم پاش و سطل زباله و استخر کودک نیز اشاره کرد.

 

وب سایت مخزن آبی

وب سایت مخزن آبی با هدف فروش انواع مخازن پلی اتیلنی و تانکر های پلاستیکی برای ذخیره سازی آب و مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین ارائه پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در خدمت شماست. تمامی محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد می باشند و در فروشگاه سایت مخزن آبی تمامی محصولات ما باکیفیت بالا تولید شده از مواد درجه یک می باشند.

محصولات ما دارای 60 ماه گارانتی می باشند و مزیت ما نسبت به دیگران ارسال آسان مخزن پلی اتیلن به تمام نقاط کشور و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

شما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مخازن آب پلی اتیلن و خرید مخازن پلی اتیلنی به صورت آنلاین و تحویل فوری آن از ما راهنمایی کسب کنید.