دسته‌بندی نشده

سایت مخزن آبی و معرفی محصولات مختلف آن

افزایش فشار آب در ساختمان ها

سایت مخزن آبی با ارائه و فروش محصولات با کیفیت مخزن آبی و تانکر پلاستیکی و انواع مخازن و وان های حمام پلاستیکی در نظر دارد که به شما عزیزان اطلاعات مفیدی در این زمینه ها ارائه دهد.

مخزن آبی و مخزن آب پلی اتیلن افقی و عمودی

در سایت مخزن آبی مخزن افقی و عمودی به صورت تک لایه، دولایه، سه لایه، و چهار و پنج لایه فوم دار به صورت سفارشی ارائه می شود.مخزن آبی در رنگ های متنوع امکان تولید دارند از جمله رنگ های مشکی، سبز، سفید، زرد، آبی و قرمز می باشد.

مخزن آب پلی اتیلن افقی و عمودی کاربرد های مختلفی دارند، از جمله

1 برای نگهداری ذخیره و نگهداری آب آشامیدنی

2 ذخیره آب برای کشاورزی

3 ذخیره آب برای آتش نشانی

4 ذخیره دیگر سیالات سازگار با مخزن افقی و عمودی پلی اتیلن

تفاوت مخزن آب افقی با مخزن آب عمودی

تفاوت مخزن آبی افقی با مخزن آبی عمودی تنها در شکل ظاهری آن می باشد. مخزن آبی عمودی یک مخزن استوانه ای به صورت ایستاده است ولی مخزن آبی افقی یک مخزن استوانه ای به صورت خوابیده است. که این تفاوت باعث شده به دلیل بیشتر شدن استحکام مخازن افقی، زیرا وزن بیشتری باید تحمل کنند سنگین تر هستند و این امر موجب بیشتر شدن قیمت این مخازن شده است.

مخزن آبی کتابی و آسان رو

یکی از مخازنی که امروزه کاربرد زیادی در مصارف صنعتی و خانگی دارد مخازن آسان رو و مخازن کتابی هستند.این مخازن برای استفاده در فضاهای کوچک و محدود کاربرد دارد و می توان برای افزایش حجم این مخازن کتابی را به صورت سری به هم متصل کنیم و به حجم آب ذخیره شده افزود.از این مخازن در کنار دیوار ها و پارکینگ ها و …استفاده کرد.

مخزن سپتیک

مخزن سپتیک برای کاهش میزان آلایندگی فاضلاب و جلوگیری از انتشار آلودگی در مناطقی که شبکه ی فاضلاب وجود ندارد، کاربرد دارد.
مخزن سپتیک به دلیل بدنه ی بسیار مقاوم و آب بندی کامل امکان دفن در زیر زمین را دارد و حتی چند سال بعد از دفن در زیر زمین، امکان جابجایی دارد و بهره برداری از آن، به دلیل داشتن شیر تخلیه بسیار آسان می باشد.

مخزن آبی نیسانی

مخازن نیسانی برای نگهداری انواع مایعات برای حمل و نقل توسط انواع وانت و نیسان بار استفاده می شوند.  بدنه ی تمامی مخازنی که در سایت مخزن آبی به فروش می رسند، دارای ریب می باشد که باعث بالا رفتن کیفیت و زیبایی این مخازن شده است. مواد اولیه پلیمری به کار رفته در مخازن باعث حفظ کیفیت رنگ و مزه آب، در برابر اشعه مخرب ماورای بنفش نورخورشید، برای طولانی مدت می شود.

 

مخزن آبی و وان حمام پلاستیکی

در گذشته از وان های حمام سرامیکی استفاده می شد ولی امروزه به دلیل مزایای زیاد، کاربرد وان های حمام پلاستیکی بیشتر شده است.

از مزایای وان های حمام پلی اتیلن می توان گفت سبکی و قیمت مناسب، قابلیت جابجایی آسان آن و همچنین عدم نیاز به نصب و راه اندازی آسان و مقاوم در برابر فشار آب و مقاوم در برابر پوسیدگی و حفظ طولانی دمای آب را نام برد.

انواع وان حمام پلاستیکی که در سایت مخزن آبی ارائه می شود

وان حمام پلاستیکی بزرگ که با ابعاد 158سانت طول و 69 سانت عرض آن می باشد و ارتفاع  46 سانت آب در آن قرار می گیرد.

وان حمام پلاستیکی کوچک که با ابعاد 126سانت طول و 69 سانت عرض آن می باشد و ارتفاع 46 سانت آب در آن قرار می گیرد.

استخر کودک که در رنگ های آبی و قرمز موجود است و ارتفاع آن 60 سانت و قطر داخلی آن 204 سانت می باشد.

جنس این وان حمام پلاستیکی از جنس تشت های پلاستیکی بزرگ است و مانند وان های سرامیکی سطح درخشان ندارد.

مخزن انبساط

کاربرد مخازن انبساط، در صنایع ساختمانی است و کارکرد مخزن انبساط به گونه ای است که فشار زیاد
مایعات گرم شده را تعدیل کرده و کاهش فشار مایعات در گردش سیستم های حرارتی را جبران می کند.
مخازن انبساط در لیتراژهای 60 تا 200 لیتری موجود است.

مخزن زیر پله ای

مخزن زیر پله ای یکی از مخازن ذخیره سازی آب و سیالاتی است که چگالی نزدیک به چگالی آب داشته باشند. این نوع مخازن در زیر پله ها مناسب است که فضای کافی برای منبع آب است واز فضای موجود به صورت بهینه استفاده می شود.

 

مخزن آبی مکعبی

مخازن مکعبی نوع دیگر از مخازن آب است که جهت نصب در مکان های مختلف، مناسب هستند و مصارف خانگی و صنعتی دارند، نصب اتصالات به بخشی از بدنه مخازن مکعبی بسیار ساده و آسان بوده و با گردبر نجاری ( ابزار مناسب) امکان پذیر است.

این مخازن به صورت تک لایه دو لایه و چند لایه موجود هستند.

از ویژگی های تمامی مخازن پلی اتیلن ارائه شده در سایت مخزن آبی

1 ضد زنگ بودن و ضد خوردگی مخزن پلی اتیلن

2 بهداشتی بودن مخزن پلی اتیلن

3 نصب آسان اتصالات به مخزن پلی اتیلنی

4 مقاومت بسیار زیاد و طول عمر بالای مخزن پلی اتیلنی

5 ذخیره آب آشامیدنی بهداشتی بدون تغییر در طعم و رنگ و مزه آب در مخزن پلی اتیلن

6 قیمت اقتصادی و به صرفه مخزن پلی اتیلن

7 ضد جلبک بودن تانکر های آب پلی اتیلنی دولایه و سه لایه و چند لایه و فوم دار

8 قابلیت جابجایی آسان مخزن پلی اتیلن

9 قابلیت آسان نظافت و تمیز کردن درون مخزن آّب

10 دارای 60 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

11 استفاده از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت در تولید مخزن آب پلی اتیلن از دیگر محصولات ارائه شده در سایت مخزن آبی می توان به مخزن بیضی، قیفی، کلر زنی، سم پاش و سطل زباله و استخر کودک نیز اشاره کرد.

 

وب سایت مخزن آبی

وب سایت مخزن آبی با هدف فروش انواع مخازن پلی اتیلنی و تانکر های پلاستیکی برای ذخیره سازی آب و مواد شیمیایی و مواد غذایی و همچنین ارائه پاسخ به سوالات شما مشتریان عزیز در خدمت شماست. تمامی محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد می باشند و در فروشگاه سایت مخزن آبی تمامی محصولات ما باکیفیت بالا تولید شده از مواد درجه یک می باشند.

محصولات ما دارای 60 ماه گارانتی می باشند و مزیت ما نسبت به دیگران ارسال آسان مخزن پلی اتیلن به تمام نقاط کشور و همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

شما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص مخازن آب پلی اتیلن و خرید مخازن پلی اتیلنی به صورت آنلاین و تحویل فوری آن از ما راهنمایی کسب کنید.

 

5/5 (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =